ابزار رایگان وبلاگ

ثنا باکس ثنا باکس

اسلایدر

گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی

عشق و صفا
عشق و صفا

گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی

 
نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.
 
مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:
وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.
 
گلچینی
 جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا
 ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا
 ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
 
 
 

گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی

 
نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.
 
مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:
وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.
 
گلچینی
 جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا
 ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا
 ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
گلچینی جدید از عکس های نیوشا ضیغمی
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گلچینی, جدید, از, عکس, های, نیوشا, ضیغمی, ,
+ سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت 20:46 توسط علی جبلی